niedziela, 26 stycznia 2014

Projekt "Ceramika od kuchni"

Od dłuższego czasu chodzi mi po głowie pewien projekt... cykl kilku postów pokazujący jaką drogę (począwszy od grudki gliny) musi przejść pokazywana tutaj praca.
 
Ci co mają kontakt z ceramiką może dorzucą swoje spostrzeżenia, a Ci co kontaktu nie mieli i nie mają może zechcą poznać nowa technikę, spróbować lub, po prostu dowiedzieć się, jak to jest zrobione :)

"Ceramika od kuchni" prawdopodobnie swojego pierwszego posta ujrzy w lutym, a ja do tego czasu pozbieram dokumentację fotograficzną ( z tym jest ciężko, bo najczęściej robię po nocach, a wtedy, jak wiadomo światło kiepskie ;/).
 
Wszelkie sugestie i życzenia mile widziane,
można się nimi dzielić w komentarzu lub mailu:)
Każdy przeczytam na każdego odpowiem :) 

Tymczasem pozdrawiam A:)

8 komentarzy:

  1. super czekam niecierpliwie... ostatnio zauroczona Twoimi pracami postanowiłam wybrać się na warsztaty ceramiczne w pobliskim ośrodku, teraz czekam na szkliwienie i efekt pracy, więc na pewno chętnie poczytam więcej i dowiem się jak powstał brelok i moja broszka..

    pozdrawiam
    Ewelina Lis

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! jestem zdania, że nie należy zamykać się na jedno tylko szukać, poznawać nowe... nie zawsze nas coś "wciągnie", ale zostaje nam pojęcie włożonego w pracę czasu, wysiłku o pomyśle, szlifowaniu warsztatu, pogłębianiu wiedzy i przeszukiwaniu forów, książek nie wspominając:)
      Zatem pierwszego czytelnika mam cieszy mnie to bardzo, że nie będę pisała w "eter":)
      Pozdrawiam A:)

      Usuń
    2. hmm dla mnie te warsztaty były właśnie rodzajem takich poszukiwań.. widzę że trzeba mieć do tego ogromną wiedzę, talent, pomysły i oczywiście dobre zaplecze techniczne, dlatego ja pozostaje przy moich ukochanych koralikach :D a w ceramikę zawsze mogę zaopatrzyć się u Ciebie ;)

      jedna tylko uwaga mi się nasuwa.. my pracowałyśmy na glinie z szamotem, a to co mam od SHE wygląda jakoś inaczej.. no ale nie zdradzaj mi tu wszystkiego, myślę, że moja ciekawość świata zostanie zaspokojona w serii "od kuchni"

      Usuń
    3. Wiedza którą zdobyłaś JUŻ, daje Ci pojęcie, że bez względu jak praca jest duża i czasochłonna, wymaga przejścia całego procesu od początku do końca nic nie można przyspieszyć i niczego pominąć.
      Wprowadzanie do ceramiki na ogół zaczyna się od pracy na glinie z szamotem. Dlaczego tak a nie inaczej? to opisze już w poście:)

      Usuń
  2. Hola Tu blog es precioso.
    Encantada de conocerte.
    Saludos desde Buenos Aires Argentina.
    María.
    Cześć Twój blog jest piękny.
    Miło Pana poznać.
    Pozdrowienia z Buenos Aires Argentyna.
    Maryja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hola Maria gracias por su visita. Saludos desde Polonia. Ania :)

      Usuń
  3. Super pomysł, czekam niecierpliwie.
    Gośka

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...