piątek, 30 maja 2014

potrzeba mi takich zmian ;)

podczas kilku lat zabawy z gliną przechodzę różne fascynacje samą masą, kolorem, strukturą, wykończeniem, technikami zdobniczymi... w tym temacie jestem odważna... jeśli tylko przyniesie mi to jakieś nowe doświadczenie, poszerzy moją wiedzę... lubię eksperymentować...
obecnie największą radość daje mi surowość gliny... najchętniej bez szkliwienia z lekkimi przetarciami tlenku czy angoby... 












ciekawa jestem czy Wy też wpadacie w takie okresowe fascynacje np. kolorem, wzorem, techniką...?

Pozdrawiam A:) 

9 komentarzy:

  1. Nie wiem sama do końca dlaczego, ale motywy listków są dla mnie uzależniające. Kocham wszystkie:-) Przepiękne prace:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Listki i żyłkowania... podziwiam w każdym stemplu liściowym piękną siatkę żyłkowań :) Ja jestem oczarowana twoimi pracami i zdjęciami :)

      Usuń
  2. Myślę, że po etapie zachwytu kolorowymi szkliwami, na każdego zajmującego się ceramiką przychodzi czas na szukanie surowszych form i mniej spektakularnych środków wyrazu. Tylko czemu wciąż najlepiej sprzedają się rzeczy z czerwonym pomarańczowym i turkusowym szkliwem???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo wyraziste kolory przyciągają wzrok a szkliwienie daje poczucie komfortu, że jak się ubrudzi to wystarczy zwykłe mycie i już. Najczęściej właśnie jak oglądający mają jakieś obawy to są one związane z utrzymaniem czystości na formach nieszkliwionych.

      Usuń
  3. Piękne listki:) Ja też wpadam w fascynację i w danej chwili tworzę tylko w jednej technice:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja może i bym wpadła, ale chyba brakuje mi takich wspaniałych umiejetności jak Wam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. umiejętności to w większości doświadczenie i wypracowanie swojej własnej drogi... cierpliwość, pokora to cechy niezbędne przy stawianiu pierwszych kroków w jakiekolwiek technice :)

      Usuń
  5. wow!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...